"ПриватБанк" після успішного відновлення цифрової інфраструктури "Укрзалізниці" після нещодавньої кібератаки відновив продаж квитків на потяги в рамках своїх сервісів.
Клієнти знову можуть придбати квитки на українські залізничні перевезення через мобільний додаток "Приват24" або через спеціальний квитковий портал банку bilet.pb.ua.
Ці популярні функції були тимчасово припинені через збої в роботі систем Укрзалізниці, але тепер їхню повну функціональність відновлено.
Банк підкреслив свою прихильність до забезпечення безперебійного доступу до туристичних послуг, що також включає можливість бронювання квитків на автобуси як на внутрішні, так і на міжнародні маршрути.
Завдяки відновленню системи клієнти мають безперебійний доступ до швидкого та зручного планування поїздок безпосередньо через платформи ПриватБанку.
Коли дива стають реальністю: щирі привітання в прозі з Днем Святого Миколая на 6 грудня
Євген Клопотенко розповів про свою таємницю з Нікітюк: "Леся теж просила"
Це число тихо псує вам життя: перевірте свій знак Зодіаку, доки не пізно
Надбавки після 70 отримають не всі: кому з українських пенсіонерів держава не перерахує доплату
Нагадаємо, "ПриватБанк" поставив власників банківських карток перед фактом: у відділення або "Приват24"
Раніше «hyser» повідомляв, "ПриватБанк" попередив власників банківських карток та акаунтів "Приват24": часу до 15 травня
Як повідомляв «hyser», "Ощадбанк" переплюнув сам себе і "ПриватБанк" на пару: видає українцям у борг їхні ж гроші
