Для багатьох українських водіїв шкіряний салон був символом комфорту та престижу. Але світова автоіндустрія змінює правила гри.
Сьогодні навіть топові моделі, як-от новий Jeep Cherokee 2026 року, можуть з’являтися без звичної шкіри в салоні. А преміальні бренди, як BMW чи Mercedes-Benz, змушують покупців платити додатково за справжню шкіру — близько $2000 за опцію.
Не лише Jeep експериментує з новими матеріалами. Infiniti відмовилася від шкіряних сидінь у більшості версій QX60, замінивши їх тканиною TailorFit, яка на 65% складається з перероблених матеріалів. Škoda йде ще далі: її Recytitan і Technofil створені на основі переробленого ПЕТ і ECONYL® — матеріалу з рибальських сіток та тканинних обрізків.
Land Rover пропонує для моделей Range Rover та Range Rover Sport оббивку Ultrafabrics, а Polestar дозволяє вибрати вовняну обшивку з сертифікатом добробуту тварин або сучасні технологічні тканини MicroTech та WeaveTech.
Що це означає для українців? Відмова від шкіри — не просто данина моді, а тренд на екологічність та відповідальне виробництво. Нові матеріали приємні на дотик, довговічні і легко чистяться, тож поступово звичка до шкіряного салону відходить у минуле.
"Рідних забрала війна": Даніель Салем вперше відкрив серце та розповів про особисту трагедію
Анатолій Анатоліч розкрив секрет загадкової жінки: скільки коштує особиста водійка для дітей телеведучого
"Заміж не кличуть, а я хочу свято": Ольга Мартиновська відверто про кохання, весілля та сімейне щастя
50+ і повістка: чи заберуть вас із блокпоста прямо у військкомат? Юристи розкрили приховану директиву
Попри це, питання залишається: чи справді шкіра важлива, якщо сучасні альтернативи не поступаються їй за комфортом? Для українських водіїв відповідь може бути одна — час адаптуватися до нової реальності автоіндустрії, де шкіра стає розкішшю, а не стандартом.
Читайте також:
Кінець ери механіки: чому ручна коробка передач зникає з наших доріг.
Шок у світі авто: сотні нових BMW покинуті на парковці – хто винен.